.

FLEXXPERTS Detailing Academy – autoryzowany fabryczny program szkoleń FLEX, teraz również w Polsce !!!

      

Ucz się, trenuj u boku doświadczonych certyfikowanych fabrycznych trenerów FLEX.

   

Tutaj nie ma miękkiej gry ani przebierania w słowach. Oferujemy prawdziwy trening podnoszący kompetencje, rozwijający umiejętności i poszerzający wiedzę, abyś doszedł do perfekcji i przekraczał kolejne granice.

  • Zdobywaj wiedzę od profesjonalistów, którzy tworzyli detailing w Polsce i za granicą;

  • Testuj różne typy maszyn od FLEX-a;

  • Poznawaj ludzi, dla których detailing to pasja a nie tylko praca.                                                                                                                                                                                                                                                   

                

Zakres szkolenia:

  

Teoria – poszerz swoją wiedzę:

  • Fabryczna wiedza producencka FLEX;

  • Trenerzy dzielą się wiedzą, którą zgromadzili na przestrzeni kilkunastu lat doświadczenia;

        

Praktyka – trenuj umiejętności:

Szkolenie jednodniowe: 

  • Praca maszynami rotacyjnymi, mimośrodowymi, mimośrodowymi z wymuszoną rotacją (DualAction);

  • Polerowanie; 

  • Dobór najlepszych połączeń maszyn, padów, past abyś był/a gotowy/a na każde zadanie.

Szkolenie dwudniowe: 

  • Praca maszynami rotacyjnymi, mimośrodowymi, mimośrodowymi z wymuszoną rotacją (DualAction);

  • Polerowanie, matowanie; 

  • Dobór najlepszych połączeń maszyn, padów, past, chemii abyś był/a gotowy/a na każde zadanie.



Szkolenia:

Jednodniowe zakończone Certyfikatem „FLEX training day“.

Dwudniowe zakończone Certyfikatem „FLEX all-in training”.

Szkolenia są prowadzone jako trening indywidualny lub grupowy, w zależności od preferencji uczestnika.

   

Cennik szkoleń (Polska)*:

Szkolenia jednodniowe zakończone Certyfikatem „FLEX training day“:

Trening indywidulany – 1 800 zł brutto

Trening grupowy (do 4 uczestników)  – 1 200 zł brutto/osoba

Szkolenia dwudniowe zakończone Certyfikatem „FLEX all-in training”:

Trening indywidulany – 3 600 zł brutto

Trening grupowy (do 4 uczestników) – 2 400 zł brutto/osoba

*W Belgii obowiązują ceny w euro. Koszty uczestnictwa w szkoleniu u Justyny w Antwerpii należy ustalać bezpośrednio z Trenerem.

   

Terminy szkoleń !

Arek Kaźmierczak – Poznań. 

Jednodniowe szkolenie grupowe:

5 grudnia

Dwudniowe szkolenie grupowe:

Pierwsze terminy wkrótce; 

Szkolenie indywidualne jednodniowe i dwudniowe – do uzgodnienia bezpośrednio z Trenerem.

Zapisy na szkolenie do Arka: 793 705 048 


Paweł Nowicki – Warszawa 

Jednodniowe szkolenie grupowe:

2 grudnia

16 grudnia

Dwudniowe szkolenie grupowe:

Pierwsze terminy wkrótce; 

Szkolenie indywidualne jednodniowe i dwudniowe – do uzgodnienia bezpośrednio z Trenerem.

Zapisy na szkolenie do Pawła: 735 977 717 


Maciek Rąpała – Strzegom

Jednodniowe szkolenie grupowe:

Pierwsze terminy wkrótce; 

Dwudniowe szkolenie grupowe:

Kolejny termin szkolenia będzie zaplanowany na styczeń 2023

Szkolenie indywidualne jednodniowe i dwudniowe – do uzgodnienia bezpośrednio z Trenerem.

Zapisy na szkolenie do Maćka: 607 336 666 

   


foto2.jpg

 

  

   

Poznaj naszych Trenerów !

   

Justyna Brys - JB – CarDetail

Antwerpia, Belgia

Swoją przygodę z branżą detailingową zaczęła w 1995 roku w Belgii mając zaledwie 19-ście lat. Wtedy jak sama wspomina nikt jeszcze nie miał zaufania do drobnej blondynki z maszyną w ręce. Do 2009 roku detailing był pracą na weekendy i nocki, ponieważ Justyna prowadziła w tym samym czasie myjnie samochodową.

W 2011 roku ujawniła swoją twarz, pokazując się nie tylko w warsztacie ale również tworząc wpisy publiczne, dzieląc się wiedzą w czasie wystąpień i treningów – to krótka historia o tym jak powstała JB – CarDetail.

Dziś Justyny nie trzeba nikomu przedstawiać. Od lat jest certyfikowanym trenerem FLEXXPERTS w Belgii a teraz również w Polsce.

Justyna mówi, że wciąż uwielbia pracować przy pięknych samochodach. I nie ukrywa, że klasyki stawia na pierwszym miejscu, ze względu na charakter tych aut i bijącą od nich energię. Sama posiada również małą kolekcję???? Podkreśla, że po 27 latach dalej ma chęć i zapał do tej pracy. A teraz nadszedł czas, żeby dzielić się wiedzą, przygodami i doświadczeniami.

 

   

Arek Kaźmierczak - Old School Detailing Arek Kaźmierczak

Poznań, Polska

Arek Kaźmierczak - Urodzony w 1976

Wszystko zaczęło się od pasji. Pasji do motoryzacji, która z czasem przerodziła się w miłość do tego czym się dziś zajmuje.

Arek od ponad 20 lat pracuje przy lakierach. Jednym z ważniejszych dla niego aut był Ford Escort S należący do rodziców. Początek lat 90-tych. Prawie nowe auto trafia do rodziny a on z wiaderkami napełnionym wodą biega z trzeciego piętra i całe dni spędza na jego pucowaniu. Pasja pojawiła się już wcześniej przy rodzinnej Fieście MK2 ale to właśnie Escort był i jest do dzisiaj prawdziwą miłością.

Arek podążał za swoją pasją na drodze zawodowej. Na przełomie lat 90-tych i 00-nych przez 10 lat pracuje w lakierni, gdzie poznaje technologię lakiernictwa a wieczorami, po godzinach oddaje się temu co lubi najbardziej, czyli detailingowi. W tym czasie pracuje również dla takich firm jak G’zox, Soft99 ale największe doświadczenia zdobywa w Car Spa Oslo, liderze detailingu w Skandynawii.

W 2009 roku w Polsce pojawia się pierwsze forum poświęcone detailingowi, którego  jest na początku aktywnym użytkownikiem a następnie zostaje administratorem. W 2013 roku wraz z przyjacielem zakłada we’re4Detailing, grupę pasjonatów detailingu, którzy realizują najbardziej zwariowane projekty detailingowe od samolotu akrobacyjnego Extra LC330 Grupy Akrobacyjnej Żelazny poprzez szybowiec wyczynowy kapitana Jerzego Makuli, wóz strażacki OSP Brodowo, samolot szkolno-bojowy TS-11 Iskra, po samolot bojowy YAK 3U. Wszystkie projekty grupa realizuje z pasji, non profit.

Kolejny krok i tak oto powstaje Old School Detailing Arek Kaźmierczak, gdzie  poświęca się detailingowi samochodów klasycznych i nowoczesnych, historycznych, unikatowych, współpracuje z renomowanymi firmami, kolekcjonerami ale najbardziej ceni współpracę z Giełda klasyków.

Arek w swoim dorobku ma wiele zwycięstw w konkursach, projektów, którymi może się poszczycić, w tym takie perły motoryzacji jak Ferrari F40, Ferrari 250GT z 1959r., Jaguar XK120.

Dziś dzieli swoją pasję z żoną Justyną, która zajmuje się renowacją skórzanych tapicerek. Wspólnie budują własną kolekcję klasyków i spełniają marzenia. Ta pasja do motoryzacji klasycznej trwa od zawsze a zaczęła się od polskiej motoryzacji. Arek od dzieciaka marzył o fiacie 126p. Po latach marzenie się spełniło. Było jak w żartach. Auto spod koca, od pierwszej właścicielki, starszej pani, która płakała jak sprzedawała. To był piękny dzień. I tak Smerf dołączył do kolekcji.

Największym skarbem jest Seat 600e z 1970r., którego remontował od 2019 roku do 2022 r. Tak, skończył a rezultat można podziwiać choćby na jego fanpage;) Garaż z klasykami pęka już w szwach ale z tą chorobą nie ma zamiaru walczyć.

Jak sam mówi cierpi na woskoholizm, marzy o Escort RS Cosworth i wie, że spełni to marzenie wcześniej czy później.

   

Maciek Rąpała – FLEX Polska

Strzegom, Polska

Maciek Rąpała, urodzony 1981 roku, syn Ignacy.

Pasją do motoryzacji zaraził mnie ojciec Edward, z którym spędzałem mnóstwo czasu w garażu.

Z mojej pamięci z lat 80 i 90 „garażowcy” to była w pewnym sensie druga moja rodzina, gdzie toczyło się towarzyskie życie z autami w tle. Co jakiś czas przerywana większymi wydarzeniami jak, np. remont silnika w naszym aucie, u sąsiada i tak po kolei. Przebieg 50 tys. km w Polonezie czy dużym Fiacie wymagał dawniej remontu przy którym uczestniczyli wszyscy. Ktoś miał „chody” w Polmozbycie, ktoś znał szlifierza głowic, ktoś to składał itd.

Garażowcy przykładali również wielką uwagę do wyglądu swoich aut.

My mieliśmy rodzinę w RFN-ie i pamiętam pierwsze politury od NIGRIN-a (z kominiarzem), woski w puszce z żółwiem i kosmetyki od SONAXa. Mieliśmy całą półkę i chętnie dzieliliśmy się z sąsiadami.

Pamiętam jak pierwszy raz sam usuwałem rysę, bo mi narta spadła na auto i żeby ojciec się nie zorientował…

Pracuję we FLEX-e już 18 lat (nie pomyliłem się), który w swojej ofercie zawsze miał maszyny polerskie. Ze swojej motoryzacyjnej pasji zawsze ciągnęło mnie do tego działu ale… nikt wtedy w naszym kraju nie polerował aut zawodowo. Polerki kupowali lakiernicy, aby przepolerować element obok malowanego, żeby nie było widać różnicy, gdzie malowane. 

Polerka mimośrodowa, a co to za „dziwadło” ?!? Hologramy?!? Nie było wtedy hologramów, bo nikt nie zwracał na nie uwagi. FLEX zrobił pierwszą mimośrodówkę w 1987 roku jak zaczęto stosować lakiery wodorozcieńczalne ale cała produkcja wysyłana była do USA…Dziś mamy już inne czasy.

Do rzeczy:

Działam na polskim rynku detailingowym jak nie było jeszcze nazwy „detailing”.
Znam (prawie) wszystkich Zawodowców (oprócz Piaska), współpracuję z nimi, wymieniam się doświadczeniami.
Zrobili mnie wiceprezesem.

Przynajmniej raz w miesiącu staram się „popełnić projekt detailingowy” aby nie być teoretykiem.

Testuję dla FLEXa prototypowe maszyny, zdaję relację, nanoszę poprawki.

Współorganizuję szkolenia od wielu lat z marką SONAX, oraz współpracuję z naszymi doświadczonymi trenerami zaproszonych do programu FLEXxperts.

Dawniej ściśle współpracowałem z Detailing Academy Wrocław (braku czasu niestety), DetailingShop Tomek Łączyński, Detailing Mafia.

Uważam, że nie każdy nadaje się do detailingu i trzeba mieć w sobie „ten pierwiastek, to coś” co zawsze widzę u uczestników na szkoleniu. 

Jestem przerażony poziomem merytorycznym niektórych „gwiazd z internetów”, certyfikowanych szkoleń firm, które działają od dwóch lat, „detailingów za 700 zł”.

Zdecydowałem się wprowadzić program FLEXxperts w Polsce zapraszając najlepszych trenerów ze „starej szkoły”. Przepraszam: „ze starej dobrej szkoły”.

Amen. Maciek Rąpała.”


   

Paweł Nowicki – Mx Nowicki

Warszawa, Polska 

Pawła miłość do motoryzacji zaczęła się od Motocrossu, który trenował od lat. Jednak kariera sportowca nie była mu pisana. Kolejne kontuzje uniemożliwiły mu podążanie tą ścieżką i stały się impulsem do zmiany życiowych planów. ????To był właśnie ten przełomowy moment, w którym Paweł postanowił odciążyć rodziców i zaangażował się w rodzinną firmę, a była to mieszalnia lakierów samochodowych. W jego głowie szybko narodziła się idea otwarcia własnego sklepu z kosmetykami samochodowymi - MX Nowicki. 

Pierwsze kroki we własnym biznesie stawiał w garażu dziadka, który stał się zarówno magazynem, sklepem jak i pierwszą pracownią auto detailingu. To był czas kiedy Klienci odbierali towar z okna starego, wysłużonego VW T4, który doskonale dawał radę nawet jak na swoje lata!

Na początku głównymi Klientami sklepu byli znajomi i Klienci rodziców. Z czasem sprzedaż rozwinęła się o Allegro, by w końcu nadszedł ten moment otworzenia własnego sklepu internetowego i stacjonarnego. Wraz z rozwojem branży detailingowej w Polsce, rozwijał się też biznes. 

Jak mówi Paweł, od zawsze przyświecała mu idea, żeby nie tylko sprzedawać produkty i świadczyć usługi, ale przede wszystkim dzielić się wiedzą i przekazywać ją innym. ????W 2016 roku swoją premierę miał kanał YouTube, gdzie do dzisiaj Paweł dzieli się opiniami na temat produktów, udziela porad, przeprowadza testy. ????W życiu prywatnym jest osobą bardzo rodzinną, która każdą wolną chwilę poświęca żonie Wiolce i synowi Filipowi.