.

FLEXXPERTS Detailing Academy – autoryzowany fabryczny program szkoleń FLEX, teraz również w Polsce !!!

      

Ucz się, trenuj u boku doświadczonych certyfikowanych fabrycznych trenerów FLEX.

   

Tutaj nie ma miękkiej gry ani przebierania w słowach. Oferujemy prawdziwy trening podnoszący kompetencje, rozwijający umiejętności i poszerzający wiedzę, abyś doszedł do perfekcji i przekraczał kolejne granice.

  • Zdobywaj wiedzę od profesjonalistów, którzy tworzyli detailing w Polsce i za granicą;

  • Testuj różne typy maszyn od FLEX-a;

  • Poznawaj ludzi, dla których detailing to pasja a nie tylko praca.                                                                                                                                                                                                                                                   

                

Zakres szkolenia:

  

Teoria – poszerz swoją wiedzę:

  • Fabryczna wiedza producencka FLEX;

  • Trenerzy dzielą się wiedzą, którą zgromadzili na przestrzeni kilkunastu lat doświadczenia;

        

Praktyka – trenuj umiejętności:

Szkolenie jednodniowe: 

  • Praca maszynami rotacyjnymi, mimośrodowymi, mimośrodowymi z wymuszoną rotacją (DualAction);

  • Polerowanie; 

  • Dobór najlepszych połączeń maszyn, padów, past abyś był/a gotowy/a na każde zadanie.

Szkolenie dwudniowe: 

  • Praca maszynami rotacyjnymi, mimośrodowymi, mimośrodowymi z wymuszoną rotacją (DualAction);

  • Polerowanie, matowanie; 

  • Dobór najlepszych połączeń maszyn, padów, past, chemii abyś był/a gotowy/a na każde zadanie.



Szkolenia:

Jednodniowe zakończone Certyfikatem „FLEX training day“.

Dwudniowe zakończone Certyfikatem „FLEX all-in training”.

Szkolenia są prowadzone jako trening indywidualny lub grupowy, w zależności od preferencji uczestnika.

   

Cennik szkoleń (Polska)*:

Szkolenia jednodniowe zakończone Certyfikatem „FLEX training day“:

Trening indywidualny – 1 800 zł brutto

Trening grupowy (do 4 uczestników)  – 1 200 zł brutto/osoba

Szkolenia dwudniowe zakończone Certyfikatem „FLEX all-in training”:

Trening indywidualny – 3 600 zł brutto

Trening grupowy (do 4 uczestników) – 2 400 zł brutto/osoba

*W Belgii obowiązują ceny w euro. Koszty uczestnictwa w szkoleniu u Justyny w Antwerpii należy ustalać bezpośrednio z Trenerem.

   

Zapisy na szkolenia:  

Radosław Fiszer – Wrocław 691 196 252

Olaf Fuchs – Katowice  TUTAJ

Arek Kaźmierczak – Poznań 793 705 048

Wojciech Wielkiewicz – Tarnów 515 850 778

Maciek Rąpała – Strzegom//Gdańsk 607 336 666 

Dominik Szymański – Lublin  515 691 102   

    


foto2.jpg

 

   

Poznaj naszych Trenerów !

   

Justyna Brys - JB – CarDetail

Antwerpia, Belgia

Swoją przygodę z branżą detailingową zaczęła w 1995 roku w Belgii mając zaledwie 19-ście lat. Wtedy jak sama wspomina nikt jeszcze nie miał zaufania do drobnej blondynki z maszyną w ręce. Do 2009 roku detailing był pracą na weekendy i nocki, ponieważ Justyna prowadziła w tym samym czasie myjnie samochodową.

W 2011 roku ujawniła swoją twarz, pokazując się nie tylko w warsztacie ale również tworząc wpisy publiczne, dzieląc się wiedzą w czasie wystąpień i treningów – to krótka historia o tym jak powstała JB – CarDetail.

Dziś Justyny nie trzeba nikomu przedstawiać. Od lat jest certyfikowanym trenerem FLEXXPERTS w Belgii a teraz również w Polsce.

Justyna mówi, że wciąż uwielbia pracować przy pięknych samochodach. I nie ukrywa, że klasyki stawia na pierwszym miejscu, ze względu na charakter tych aut i bijącą od nich energię. Sama posiada również małą kolekcję???? Podkreśla, że po 27 latach dalej ma chęć i zapał do tej pracy. A teraz nadszedł czas, żeby dzielić się wiedzą, przygodami i doświadczeniami.

 

   

Arek Kaźmierczak - Old School Detailing Arek Kaźmierczak

Poznań, Polska

Arek Kaźmierczak - Urodzony w 1976

Wszystko zaczęło się od pasji. Pasji do motoryzacji, która z czasem przerodziła się w miłość do tego czym się dziś zajmuje.

Arek od ponad 20 lat pracuje przy lakierach. Jednym z ważniejszych dla niego aut był Ford Escort S należący do rodziców. Początek lat 90-tych. Prawie nowe auto trafia do rodziny a on z wiaderkami napełnionym wodą biega z trzeciego piętra i całe dni spędza na jego pucowaniu. Pasja pojawiła się już wcześniej przy rodzinnej Fieście MK2 ale to właśnie Escort był i jest do dzisiaj prawdziwą miłością.

Arek podążał za swoją pasją na drodze zawodowej. Na przełomie lat 90-tych i 00-nych przez 10 lat pracuje w lakierni, gdzie poznaje technologię lakiernictwa a wieczorami, po godzinach oddaje się temu co lubi najbardziej, czyli detailingowi. W tym czasie pracuje również dla takich firm jak G’zox, Soft99 ale największe doświadczenia zdobywa w Car Spa Oslo, liderze detailingu w Skandynawii.

W 2009 roku w Polsce pojawia się pierwsze forum poświęcone detailingowi, którego  jest na początku aktywnym użytkownikiem a następnie zostaje administratorem. W 2013 roku wraz z przyjacielem zakłada we’re4Detailing, grupę pasjonatów detailingu, którzy realizują najbardziej zwariowane projekty detailingowe od samolotu akrobacyjnego Extra LC330 Grupy Akrobacyjnej Żelazny poprzez szybowiec wyczynowy kapitana Jerzego Makuli, wóz strażacki OSP Brodowo, samolot szkolno-bojowy TS-11 Iskra, po samolot bojowy YAK 3U. Wszystkie projekty grupa realizuje z pasji, non profit.

Kolejny krok i tak oto powstaje Old School Detailing Arek Kaźmierczak, gdzie  poświęca się detailingowi samochodów klasycznych i nowoczesnych, historycznych, unikatowych, współpracuje z renomowanymi firmami, kolekcjonerami ale najbardziej ceni współpracę z Giełda klasyków.

Arek w swoim dorobku ma wiele zwycięstw w konkursach, projektów, którymi może się poszczycić, w tym takie perły motoryzacji jak Ferrari F40, Ferrari 250GT z 1959r., Jaguar XK120.

Dziś dzieli swoją pasję z żoną Justyną, która zajmuje się renowacją skórzanych tapicerek. Wspólnie budują własną kolekcję klasyków i spełniają marzenia. Ta pasja do motoryzacji klasycznej trwa od zawsze a zaczęła się od polskiej motoryzacji. Arek od dzieciaka marzył o fiacie 126p. Po latach marzenie się spełniło. Było jak w żartach. Auto spod koca, od pierwszej właścicielki, starszej pani, która płakała jak sprzedawała. To był piękny dzień. I tak Smerf dołączył do kolekcji.

Największym skarbem jest Seat 600e z 1970r., którego remontował od 2019 roku do 2022 r. Tak, skończył a rezultat można podziwiać choćby na jego fanpage;) Garaż z klasykami pęka już w szwach ale z tą chorobą nie ma zamiaru walczyć.

Jak sam mówi cierpi na woskoholizm, marzy o Escort RS Cosworth i wie, że spełni to marzenie wcześniej czy później.

   

Maciek Rąpała – FLEX Polska

Strzegom, Polska

Maciek Rąpała, urodzony 1981 roku, syn Ignacy.

Pasją do motoryzacji zaraził mnie ojciec Edward, z którym spędzałem mnóstwo czasu w garażu.

Z mojej pamięci z lat 80 i 90 „garażowcy” to była w pewnym sensie druga moja rodzina, gdzie toczyło się towarzyskie życie z autami w tle. Co jakiś czas przerywana większymi wydarzeniami jak, np. remont silnika w naszym aucie, u sąsiada i tak po kolei. Przebieg 50 tys. km w Polonezie czy dużym Fiacie wymagał dawniej remontu przy którym uczestniczyli wszyscy. Ktoś miał „chody” w Polmozbycie, ktoś znał szlifierza głowic, ktoś to składał itd.

Garażowcy przykładali również wielką uwagę do wyglądu swoich aut.

My mieliśmy rodzinę w RFN-ie i pamiętam pierwsze politury od NIGRIN-a (z kominiarzem), woski w puszce z żółwiem i kosmetyki od SONAXa. Mieliśmy całą półkę i chętnie dzieliliśmy się z sąsiadami.

Pamiętam jak pierwszy raz sam usuwałem rysę, bo mi narta spadła na auto i żeby ojciec się nie zorientował…

Pracuję we FLEX-e już 18 lat (nie pomyliłem się), który w swojej ofercie zawsze miał maszyny polerskie. Ze swojej motoryzacyjnej pasji zawsze ciągnęło mnie do tego działu ale… nikt wtedy w naszym kraju nie polerował aut zawodowo. Polerki kupowali lakiernicy, aby przepolerować element obok malowanego, żeby nie było widać różnicy, gdzie malowane. 

Polerka mimośrodowa, a co to za „dziwadło” ?!? Hologramy?!? Nie było wtedy hologramów, bo nikt nie zwracał na nie uwagi. FLEX zrobił pierwszą mimośrodówkę w 1987 roku jak zaczęto stosować lakiery wodorozcieńczalne ale cała produkcja wysyłana była do USA…Dziś mamy już inne czasy.

Do rzeczy:

Działam na polskim rynku detailingowym jak nie było jeszcze nazwy „detailing”.
Znam (prawie) wszystkich Zawodowców (oprócz Piaska), współpracuję z nimi, wymieniam się doświadczeniami.
Zrobili mnie wiceprezesem.

Przynajmniej raz w miesiącu staram się „popełnić projekt detailingowy” aby nie być teoretykiem.

Testuję dla FLEXa prototypowe maszyny, zdaję relację, nanoszę poprawki.

Współorganizuję szkolenia od wielu lat z marką SONAX, oraz współpracuję z naszymi doświadczonymi trenerami zaproszonych do programu FLEXxperts.

Dawniej ściśle współpracowałem z Detailing Academy Wrocław (braku czasu niestety), DetailingShop Tomek Łączyński, Detailing Mafia.

Uważam, że nie każdy nadaje się do detailingu i trzeba mieć w sobie „ten pierwiastek, to coś” co zawsze widzę u uczestników na szkoleniu. 

Jestem przerażony poziomem merytorycznym niektórych „gwiazd z internetów”, certyfikowanych szkoleń firm, które działają od dwóch lat, „detailingów za 700 zł”.

Zdecydowałem się wprowadzić program FLEXxperts w Polsce zapraszając najlepszych trenerów ze „starej szkoły”. Przepraszam: „ze starej dobrej szkoły”.

Amen. Maciek Rąpała.”

Maciek.jpeg

   

Dominik Szymański - Car Styling Lublin

Lublin, Polska 

Jest właścicielem firmy Car Styling Lublin, a jego pasja do detailingu narodziła się na studiach. Zaczęło się od czyszczenia rodzinnych samochodów oraz kupienia pierwszych profesjonalnych środków chemicznych, za wszystkie oszczędności, w firmie MOTOKASIA, z którą obecnie współpracuje. Następnym krokiem był zakup maszyny rotacyjnej i stopniowe tworzenie małej świątyni w garażu. Pierwszymi klientami byli znajomi, dla których wykonywał usługi w cenie zakupionych kosmetyków.

Chęć rozwoju i ambicja sprawiły, że pracował w kilku firmach detailingowych w Lublinie, a po godzinach dalej szlifował swoje umiejętności w garażu. Rosnąca liczba zainteresowanych jego usługami oraz chęć wykonywania ich na doskonałym poziomie stały się priorytetem. Tak oto powstał projekt jakim jest Car Styling Lublin, gdzie nie tylko wykonuje się wszystkie usługi z zakresu autodetailingu, ale też dzieli się wiedzą wykonując szkolenia dla młodych adeptów detailingu, wszystko to na najwyższym poziomie.

     

Olaf Fuchs – MrCleaner 

Katowice, Polska

Pasjonat i profesjonalista w dziedzinie detailingu samochodowego. Olaf z szeroko pojętym detailingiem jest związany od 2012 roku. Zaczynał jako amator, który chciał poprawić wygląd aut swoich i rodziny. Kiedy pierwszy raz wycenił usługę i poznał jej cenę uznał, że czemu nie i wrócił z pierwszą maszyną polerską zakupioną właśnie w MrCleaner.

A kiedy już auta całej rodziny i wszystkich znajomych były idealne, przyszedł czas na następny krok i pracę w studio detailingu, gdzie zdobywał doświadczenie i umiejętności. W 2017 roku dołączył do zespołu MrCleaner, największego sklepu detailingowego w Polsce. Tu poznawał stopniowo branżę od strony handlowej i szkoleniowej. Uczestniczył w wielu kursach i warsztatach, gdzie uczył się od najlepszych trenerów i ekspertów z Polski i ze Świata. Do dzisiaj po godzinach w MRC wykonuje usługi oraz pogłębia wiedzę z nowych obszarów – obecnie również z zakresu folii PPF.  

Teraz Olaf podzieli się z Wami wiedzą i pasją do detailingu w ramach programu FLEXXPERTS Detailing Academy. Jak sam mówi nie lubi dawać prostych odpowiedzi na skomplikowane pytania, bo trzeba mieć świadomość, że każdy przypadek jest inny i wymaga indywidualnego podejścia. Dlatego prawie zawsze zaczyna od słów: "To zależy...". Tym samym w imieniu Olafa i własnym zapraszamy Was na szkolenia FLEXXPERTS Detailing Academy, w czasie których Olaf pokaże, jak dbać o Wasze samochody i jak osiągać najlepsze efekty przy użyciu różnych systemów polerskich i maszyn FLEX.

     

 

 

   

Radosław Fiszer – Detailing Academy 

Wrocław, Polska

Lubisz samochody, które błyszczą jak diamenty? Chcesz dowiedzieć się, jak sprawić, żeby Twój pojazd wyglądał jak nowy? A może po prostu chcesz poznać tajniki detailingu samochodowego od najlepszych w branży? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia! 

Przedstawiamy Ci Radka Fiszera - trenera Detailing Academy, który od ponad dekady zajmuje się pielęgnacją i renowacją samochodów na najwyższym poziomie.

Radek to prawdziwy pasjonat i perfekcjonista, który nie odpuszcza żadnego szczegółu i dba o to, żeby każdy samochód, który trafia w jego ręce, wyglądał nieskazitelnie. Zna na wylot wszystkie techniki i metody detailingu, od polerowania i zabezpieczania lakieru, przez usuwanie rys i zarysowań, po odświeżanie i pielęgnację wnętrza i skóry. 

Radek ma nie tylko mistrzowskie umiejętności, ale też talent do przekazywania wiedzy. Na szkoleniach z Nim dowiesz się, jak prawidłowo i bezpiecznie wykonywać zabiegi detailingowe, jakie narzędzia i środki używać, jak rozpoznawać i rozwiązywać problemy związane z lakierem i innymi elementami samochodu.

Radek to też człowiek o wielkim sercu i poczuciu humoru, który zawsze stworzy miłą i przyjazną atmosferę na szkoleniu. Jest również częstym gościem na różnych wydarzeniach i spotkaniach detailingowych w Polsce, gdzie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi entuzjastami. 

Nie zwlekaj więc i zapisz się już dziś na szkolenia z Radkiem w Detailing Academy! To będzie najlepsza inwestycja w Twoje umiejętności i pasję!

 RADEK1.jpeg

    

Wojciech Wielkiewicz - CS-II EUROPE

Tarnów, Polska

Od ponad 15 lat w świecie motoryzacji, a autodetailing to jego specjalność. W 2005 roku rozpoczął swoją przygodę w Anglii pracując w salonach przy nowych i używanych samochodach. Tam poznawał kunszt pielęgnacji aut, w tym innowacyjne powłoki ochronne i techniki polerowania.

Po latach doświadczenia z kolegą powrócił do kraju, aby zrealizować marzenia. Tak powstała firma detailingowa AST Auto Spa w Tarnowie, z dążeniem do podniesienia standardów w branży i przekazania wiedzy o pielęgnacji aut. Dziś studio oferuje więcej niż tylko polerowanie i zabezpieczanie lakieru. Specjalizuje się w naprawach bez lakierowania i zaawansowanych technikach smart repair.

Jak sam mówi o sobie, a mówi nie często i raczej niechętnie, jego zaangażowanie w pracę i rozwijanie umiejętności pozostaje niezmienne, uwielbia to co robi i oddaje się swojej pasji. A dzięki międzynarodowym szkoleniom w USA, Niemczech czy Francji, jego umiejętności są poświadczone certyfikatami w dziedzinie detailingu i napraw. Ostatnie pięć lat poświęcił na edukowanie entuzjastów w zakresie autodetailingu oraz techniki naprawy pojazdów w ramach smart repair.

Aby edukować w profesjonalny sposób, zostało stworzone nowoczesne Centrum Szkoleniowe w Tarnowie, do którego Was dzisiaj serdecznie zapraszamy, ponieważ Wojtek dołącza do grona certyfikowanych trenerów FLEXxperts Detailing Academy. 

    
 Wojtek

wojtek2